some shit

sen jag kom hem från kryssningen har jag inte gjort så mycket.
vart väl lite mer dricka samma dag då jocke kom över för lite sällskap och slaggade över.
sen igår var jag med min linda då vi var i skärholmen och handlade lite samt färgade håret.
hihi, sen mot kvällen åkte jag till jocke då vi segade/degade, glodde film och sånt.
sov över där också, så kom inte hem för så jätte längesen.

ikväll är vi några vänner som ska träffas hemma hos linda.s, kolla melodifestivalen, umgås och fira jocke lite såklart som fyller 17 idag!
Gratttis världens bästa jocke <3

nu ska jag sova en stund eller först snacka lite med kära pontus sen sova:)
skönt skönt
tjiiiiiiiiiing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0