25/8-08


4 år har svept förbi
som en virvelstorm med vässande rakblad inuti
Flera vänner har jag mött på vägen
de lugnande stormen i dess värsta lägen
Då och då när ett rakblad föll ur balans
träffade mig överallt och ingenstans
lämnade mig sårad och skräckslagen
och med bultande öppna sår i magen
Stod ni där med plåster och öppna armar
och stoppade blodets färdväg ner i mina tarmar
Likt pressbyrån utan PäronMer
är jag hopplöst vilsen utan er

Jag önskar er alla riktigt välfunna stunder
se bara till att basera era resolutioner på följdriktiga och konsekventmedvetna grunder
Men hur ska det gå för mig bland alla renar och norrmänn?
Och framförallt: utan någon som kan lugna stormen

Jag älskar er! Era jäkla, underbara fjantar!

/ linda söderberg, the one and only



det var senast hela gänget var samlat, inget har varit som det ska sen dess.



lilla gosiiisen vi fick av linda.s dock är det gingborn som håller i den

och den 25/8-08 det var senast jag träffade linda, då vi vinkade av henne på tåget till kiruna.
jag saknar dig käraste vän

Kommentarer
Postat av: sophia

kommer börja gråta, så många minnen, jag älskar er alla<3

2009-01-01 @ 21:36:56
URL: http://kissthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0