hero

jag håller mig aldrig till mina planer haha!
linn kommer hit imorgon kväll och sover över mysigt!
så jag har suttit hemma hela tiden och glott OC, alltid lika bra.
Kom nyss från ett varmt bad och ska snart ta ut jycken på en liten snabb promenad sen äta och sen slänga julgranen, finally! haha, hatar den typ.. nej men visst är det mysigt, men helvete vad barr det är hemma nu när wilma hoppar på den och tar alla julkulor så är det inte lika kul.
så nu ska den bort och sen blir det mer OC, hoppas på att få spendera pengar imorgon med min kära vän..
annars blir det ännu en tråkig dag men trevlig kväll trots att jag har tvättstuga från 19.00-22.00 ..
PUSS

p.s snart börjar skolan, kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0