nothing else matters

så nu är jag hemma igen, skönt med värme och sköna kläder.
var i heron med panto&linda och mötte upp chrippa o hans två polare som vi sedan mötte upp typ 5 polare till dom.
vi skulle ha bowlat men valde att gå på bio istället, vi ville se twilight men inte grabbarna.
så det vart valkyria, en film om hitler.
hm långtråkig haha så jag halvsov typ haha och så larva vi oss lite.

men hans vänner var trevliga iaf, minns typ namnet på en oskar kanske? vafan vet jag haha!
aja nu ska jag bädda ner mig i gästrummet eftersom mamma&pappa har massa vänner hemma, så är det halvtparty här så jag orkar inte lyssna på dom, så det blir oc och godis men innan det MAT!

see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0