sammanfattning av 2008

Bättre sent än aldrig, right?
( tagen från sofia (a) )


Gjorde du något år som du aldrig gjort tidigare?
Ja, jag vågade mig inpå ett förhållande, och började gymnasiet!

Höll du några av dina nyårslöften?

Nej, nyårslöften blir aldrig som man tänkt sig.

Vilka länder besökte du?
Haha inte många hörru;) 

Är det något du hade/saknade år 2008, som du vill ha år 2009?

Ja mina gamla klasskompisar skulle inte skada att ha 2009.

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
4/2  26/4  29/5  25/8  7/11

Bästa minnerna ifrån sommaren 08?
Alla underbara konserter, gotland, gamla klassvännerna!

Vad var din största framgång år 2008?
Jag valde att börja gymnasiet något jag tvekade på och vart supernöjd med hela skolan,
 och tog mig upp när jag var som svagast.

Vad var ditt största misstag år 2008?
Jag tog "honom" för givet och sen att jag gav upp typ.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Haha ja, jag är typ jämt sjuk haha!
men inget allvarigt:)

Bästa köpet?
Skinnjackan

Vad spenderade du mest pengar på?
Alkohol haha och plagg

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Gotland resan

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jag hade min födelsedags fest som var Hippie vs Rock tema, med mina närmaste.
Sen på självaste födelsedagen var jag med familjen och gänget.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2008?
My sacrifice och Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mitt liv är som en berg och dal bana, så jag vet faktiskt inte.
Klart fanns det mina uppgångar och nedgångar, men jag var nog gladare jämnfört med tidigare.

Vad önskar du att du gjort mer?
Att jag hade skött plugget.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Alltså.. jag vet inte, jag ångrar endel, men ja önskar inte något direkt att jag gjort något mindre..

Vad är du mest stolt över från 2008?
Jag gick ut 9an med hyffsade betyg och kom in på gymnasiet.

Blev du kär i år?
Ja

Favoritprogram på TV?
Desperate housewifes, greys anathomy, Gossip girl och One three hill

Bästa boken du läste?
Jinx

Största musikaliska upptäckten?
haha jag vet inte riktigt, jag har varit på endel grymma konserter.. så jag vågar inte säga något direkt.
men 2009 kommer vara grymmare;)

De bästa nya människorna du träffade?
Folket i nya skolan, samt några andra utanför skolan:)
som t.ex. linn, kitty, glada laxen, bob och alla:)!

Något du önskade dig, och fick?
what a fuck? haha! fick nog det jag ville ha

Något du önskade dig, men inte fick?
njaa ?

Ditt mål för 2009?
Få bättre självförtroende, få tillbaka tron om kärlek och hålla kontakten bättre med dom gamla vännerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0