so if you love me, let me go.

and run away before i know

jag trodde verkligen bättre om dig, jag trodde att även andras lycka betydde något.
men självklart inte du var motsatsen till det hela, allt ska handla om dig.
din lycka och dina problem, det är det enda som finns hos dig.
sen att du har oss, det är bara något för populariteten.
du skulle inte vara något utan oss, du skulle bara suttit där i ditt hörn och tyckt synd om dig.
vi borde valt bort dig medans vi kunde, du är en del av det här nu och kan inte ta dig ur.
jag tänker inte finnas där med en hjälpande hand, även om du behövt.
nu handlar det om min lycka, varför inte vara glad för andras skull?
du söker dig till problemen, tillskillnad från mig.
jag gör allt för att undvika det hela, men nu när jag har dig är det ett problem.
ett olöst problem, det kommer inte lösas föränns du bättrar dig.
och jag tänker inte stå o se på då du gör misstag efter misstag,
jag ska sköta mitt liv, utan dig.
sen när du väl lärt dig om omtanke och vänskap, då är du välkommen igen.
inte tills dess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0