some shit about me

Jag har blivit utmanad av Panto Sofie och Stina

· Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv.
· Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.
· I slutet av inlägget skriver du max 8 personer och lämnar en kommentar i deras blogg om att dom har blivit utmanade.

1) För första gången i mitt liv, trivs jag i skolan och engagerar mig till 100%

2) Jag tycker att The killers är ett av världens bästa band och längtar något galet till Hultsfred

3) Jag har koll på min ekonomi!

4) Jag biter på naglarna vilket är super äckligt men.. aa.

5) Jag älskar killar som kan spela gitarr = musiknörd

6) Jag har svårt att komma i kontakt med nya människor

7) Jag gillar att läsa böcker, dock som är baserade på verklighet.

8) Mina föräldrar är mina bästa vänner

och jag skulle gärna vilja utmana några.. men alla har redan utmanat mig eller redan blivit det... =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0