stay cool in school

jahaja då har man blivit killarnas offer idag, är tydligen klassens geek (?)
aja redovisade eng gick ju super, sen hände det typ inget intressant.
eller jofan Klippan var idag i våran skola :D haha så jävla härlig människa
som då skämde ut mig en aning också (a)
Inget plugg idag super skönt så ska umgås med min bästis panto, <3
var super längesen sist, så det ska bli kul!
skola imorgon igen, näst sista trä hv, eftersom jag har metall hela nästa termin.. suck
Hoppas även på att få mitt betyg sen min redovisning i KoS som jag gjorde förra veckan :)
aja ska kila nu,

see ya

Kommentarer
Postat av: bob

HAHA de tre vännerna och the geek :D:D

2009-01-22 @ 16:12:01
Postat av: jen

HAHA precis...

2009-01-22 @ 16:57:51
URL: http://onesecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0