TELL ME YOUR SECRETS, ASK ME YOUR QUESTIONS

när jag hörde alarmklockan imorse, så fanns det inget jag mer ville än att få ligga kvar i sängen och tycka synd om mig.
tog mig upp till slut för att äta frukost och fixa mig och gå till bussen.
väl i skolan, vart jag klar med mitt skåp! wihu sen har jag segat och bara larvat mig.
trots halsvärk och en jävla hosta, enligt alex hade jag även feber idag.. hm inte bra
sällskap till tumba av grabbsen som mobba mig, tur nog fanns pontus&emma där o stötta mig (a) haha.
nu har jag rensat i mitt rum i ca 2 tim, och det är MYCKET kvar.
usch fifan, aja sen blir det bra nästa vecka då vi ska inhandla stuffsen till rummet:)

see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0