yeyeye

ärlighet varar längst

tjabba tjena alla pigga jävlar!
är nog ganska pigg jag med, men dock på ett dåligare humör.
orsaker drar ja inte upp, men skolan gick bra idag eller rätt bra.
trots att jag skämde ut mig för hela ettan... (a) när ja sprang ifrån elias och kim gjorde krokben..
japp då blir det ett fiiin fiiint fall ;) så kul att alla fick sig ett gott skratt även jag och ett ont knä..
Men men efter skolan drog jag,linn&gäddan en fika i tumba, satt där rätt länge och pratade om allt mellan himmel och jord.
super mysigt! sen hemfärd och ut med hunden för att leka.
jag är trött nu så ska hoppa i sängen för att kolla film och dricka bubbelvatten.
see yaa, fredag imorgon. men ingen utgång för fest iaf. bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0