are you happy now?

Where do you go when you're lonely
I'll follow you


Det var aldrig meningen att det skulle bli såhär,
att allt som engång var så rätt, kunde bli så fel.
ni tre tog allt förgivet,
jag skulle vara den som alltid fanns där, ett misstag och allt var fel
jag fick aldrig säga fel saker vid fel tillfälle, jag skulle bara vara en bra vän
som aldrig skulle säga ifrån utan bara låta allt vara så som ni ville.
jag skulle göra allt ni sa åt mig utan att säga något.
vi var vänner, men inte längre
allt var baserat på lögner och svek

alla tre försvann från mig, fester med alkohol och ett ligg per natt
tog min plats.
det svider, det är tomt, jag hatar att känna, jag hatar att veta
men jag är starkare såhär
jag behöver inte det här, det finns mer att se och mer att gråta för än er.
jag måste hålla ut och bita ihop och ta en dag i taget.
det kommer att vara svårt, men jag är inte ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0