snö och slask och lite värme

sådär ja,
idag har man varit duktig, skola först o jobbade på som faen!
sen missade vi bussen så vi gick till tumba, alltså jag&linn och pojkarna.
påväg dit var det snöbollskrig samt mulning på mig, jättekul.

väl hemma fixade jag all tvätt och lite sådant.
sen har jag sökt sommarjobb, usch riktigt boring.
trots att det inte är direkt nödvändigt, så är det väl kul att ha någon plan för sommaren.
troligtvis serbien med jovana + familj och festival så vill man tjäna pengar också.
ska också snacka med lärarna i skolan också om hur man söker dit för jobb, så duktig är jag!

ikväll ska jag bara ta det lugnt, eftersom imorgon ska jag åka med kära jocke till deras landställe och sova över där.
bara ha det allmänt mysigt :)
mycket trevligt

nu ska jag hyra film och så
PUSS


i just don't like you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0