so far away

DON'T LET THEM CLOSER,
TO THIS SECRET THAT I MAY LOVE YOU

Jag är duktig, kom igång med sy:andet.
inte tack vare mig, utan min underbara mor&far som var nere och köpte en bit snyggt tyg till mina två necessärer,
en är klar och en återstår.

Imorgon är det skola som gäller först och främst.
Sen ska jag iväg med päronen's vän för att hjälpa honom med datan.
Som jag ska göra ett par gånger till, tjäna lite pengar sådär.
Sen efter det så ska jag umgås med Kära Jocke, blir nog att sega.

Onsdag blir jag hemma hela dagen!
Ingen ork för naturhistoriska musét och resurs, o tandläkare och frisör.
Känns ganska mycket för mig.
Så det blir en fet sovmorgon, med sedan tandläkare och frisörbesök.
NU jävlar ska barret klippas av, snyft
.

Men god natt!


Saknar min syster som har det bra i Egypten..
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0