dream world

i'm falling even more in love with you

fredag:
var först hemma hos älsko och åt mat där och spelade lite
sen drog vi till tumba och blev hämtade av ante&robert&panto och åkte mot uttran där putte o dom hämtade oss med deras roddbåt och åkte till en liten ö och grilla,drack öl och badade.
åkte sedan hem till mig och slagga.

lördag:
halvt cp dag, jobbig dag.
åkte på kvällen till baby och sov över.

idag:
vaknade hos baby, käkade frulle, körde brottningsmatch, hade vattenkrig och sånt där.
sen hem fixa sig och till farmor o farfar och äta middag, sen gick jag,jovana,panto med wilma till gamla norsborg och drack mellanöl och bada.
riktigt najs
nu ska jag invänta min pojke och mysa med ett bad sen sova.
är riktigt,riktigt trött.

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0