lycka

ligger nu och gosar i sängen med min iior pyjamas, mys.
idag har jag monterat all by myself upp min garderobsöverdel, samt sorterat mina&jockes kläder och hängt allt in fint och så. åh hihi nu mår jag mår.
haha vilken lycka
och så ligger min lilla söta man ligger och sover här brevid, hih finns inget bättre.
på fredag är det nyårsafton, och då mina vänner blir det inget för mig.
ska till stallet på morgonen och mot kvällen blir det bara att vara hemma (har min lilla wilma att ta hand om)
skönt det med
men nu ska även jag försöka sova, ska upp "tidigt" imorgon och skicka iväg några jobbansökningar för min mor och åka till skärholmen med mami och hennes vän. men då blir det att hålla i pengarna heh

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0