lynyrd skynyrd

wops, klockan är över ett och jag känner varken att jag är trött eller har lust för att sova.
tankarna irrar runt. vet inte riktigt vemfanjagärjustnu. typ. allt har verkligen känts helt åt helvete dem senaste dagarna. första julen utan pappa och ja allt. fan alltså. och nästa vecka på torsdag är det ett halvår sen..</3

ifrån det så har jag tänkt att boka in ännu en tatueringstid, alltså blir det min fjärde heh.
vad det blir, får man helt enkelt se, har mina planer.
kom på det när jag pratat med panto som skulle boka in en tid imorgon att ja måste också göra det, nu när man har pengar o allt.
men nej nu ska jag fortsätta till musiken.. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0