1 december

lite snö skulle inte skada nu när det är december! men nejnej han där uppe har andra planer.
och jag då? själv är jag ganska förvirrad. jag har lovat mig själv och min family att unna mig något till mig själv innan flytten men..... då sitter man istället i ett jävla vägval? antagligen är det min underbara väska, eller kläder.
jag behöver båda, vilket är det värsta.
garderoben är fan tom och tråkig så, åh jag dör.
kanske ska man önska sig väskan i julklapp av pojken? maybe baby
jaja, nu ska jag fixa iordning mitt kaffe och rosta mig en macka eller två
sen har jag planer på storstäda min garderob, som ser f ö r j ä v l i g ut.
och ikväll ska vi ut och äta gott! mys
puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0