friday

snart kommer min kärlek och hämtar mig, vi ska hyra film och köpa max!
jag är sådär äckligt hungrig så jag knappt kan stå
har fått lite gjort, röjt balkongen sen gårddagens storm, dammsugit och varit ute ett par ggr med vildingen här hemma, dock får jag ingen sovmorgon imorgon heller, då karln måste upp tidigt då han ska köra match i thaiboxning! inte illa
så, ja.. men nu lite tv tills det är dags att palla sig ner
PUSS


haha åh gud, det känns som det var för hur länge sen som helst man tog studenten
en av dom bästa dagarna, fast jag var trött och hade ont i huvudet hela kvällen försökte bita ihop men slutade med att jag gick och la mig. haha!
skön eller vad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0