looooov .........snart

var och tatuerade mig igår, är nöjd faktiskt
förutom att min text måste fixas till lite grann, sen är jag hel nöjd!
igår var jag& min fina pojkvän på huddinge sjukhus och hälsade på natta&marcus lilla dotter Kelly, världens sötaste! åh, dör lite inombords.
hon var sååå himla fin! åh
fick hålla i lilla tjejen, man kunde verkligen aldrig sluta titta på henne och le, är så glad för natta&marcus skull:)
men nu är jag hemma iaf, varit i skolan och ska nu fixa lite käk tills karln kommer hem:)
sen har jag överfört pengar :( buhu typ
så ska det köpas kaffemaskin hem hehe, ingen värsting men ändå! :)
nu till maten sen ut med vilda wilma

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0