kul att det är bra väder när man jobbar

när man jobbar så kan det fan regna, åska vad som helst
åh, är helt död av värmen och min mensverk
igår var vi på skansen med jockes familj, jätte mysigt var det
imorgon är jag ledig, skönt men då finns det annat på schemat att göra..
som tvättstuga, och handla (om jag inte orkar handla idag då)
och ikväll ska vi till min syster och äta middag, fullt upp hela tiden
och .. fan vad jag säger och, fredag kommer panto&linda hit mys
ja hela min vecka är planerad i minsta jävla detalj, för på måndag ror vi oss till finland i en vecka och panto käraste panto ska vara hund&lägenhetsvakt åt oss
loveilove nu ska jag sova en timme, innan det är dags igen


Kommentarer
Postat av: panto

party i trekällooooooooooor nästa vecka hiihhihihihihihihi



skojaaaaaa



pusssiiiiilove

2011-07-07 @ 16:54:02
URL: http://kissthesky.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA, att du skoja tror jag då ikke! hehehe

ses ikvääääälll babe;)

LOVE U PUSSSSS

2011-07-10 @ 13:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0