myskväll

har tagit det lugnt idag, jätte skönt faktiskt.
försökte titta igenom en massa papper men det stod still.
när karln kom från gymmet så åkte vi till maxi och handlade tacos till oss och mami ikväll, mums!
nu har pojken min somnat, hih så söt
imorgon hoppas jag på att min mobil kommer, och sen blir det åka till skärholmen och spendera lite pengar.
är i ett stort behov av en väska och baströjor.. tråkigt men bra
skulle gärna köpa en beige/brun skinnpaj jag sett men det får bli nästa månad när solen börjar titta fram mer.
sen på lördag är det stallet och sen ska jag försöka övertala karln att antagligen åka till landet o mysa, eller åka till stan och äta en god middag. behövligt!
men nu är det dags för big brother, så jävla bra!
hehe
PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0