19

hade en grym födelsedag igår, fick en massa fint och än har jag inte fått allt!
fick massa fina blommor, pengar, presentkort, parfym, kastrull, tofflor, ljus och ljus(stakar) ifrån Kosta boda
grymt! idag blir det mer och imorgon. Så igår var lite släkt och vänner här och fikade, mysigt!
och imorgon hade jag och karln planer på att åka och handla mikro/kaffemaskin, men mikro skulle vi få från min farbror så där sparade man en tusing! så istället blir det köpa tallrikar,glas och så är jag ute efter en fin glasskål!
så det blir morgondagens shopping!
ikväll blir det ta det lugnt, och bara mysa då karln ska laga faijitas! mums och imorgon bjuder syster och hennes kille oss på 3 rätters! grymt
fin helg
men nu göra mami sällis innan hon åker till jobbet!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0