how come?

hur kommer det sig att vissa dagar känns allt bara underbart och kul med att flytta ihop med den man är tillsammans med, och andra dagar känns det bara rent ut sagt helt åt helvete.
då man undrar hur den andra tänker?
men just det där med att man har haft våra egna "borgar" säkerheter. i två och ett halvt år
till att dela allt. bara bo ihop på riktigt, få allting att gå ihop
trots att man har olika tankar och värderingar, så måste ju det fungera?
nu kan man inte be den andra dra, eller liksom bråka och stänga dörren.
för var det mitt rum, men nu blir det vårt.
åh
idag vill jag bara slippa allt det där, idag är mitt, mitt.
men imorgon kanske mitt även är ditt.
men inte idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0