kärlek

halloj i stugan!
har hållt igång hela dagen och kvällen, imorse vaknade jag av min svärmor så tvinga upp mig då det var dags för skojakt. vinterskor. svårt det där, men ett par hittade vi och dom fick jag av henne! woop
sen var det dags att jobba, och sen handla, sen hem och pynta och baka pepparkakor och sen äta go middag med mami. sen har jag städat mitt rum. suck vad tråkigt
nu ligger jag iaf i sängen och bara lyssnar på musik, ska försöka sova snart. ensam.
ska upp tidigt imorgon, (har jag gett mig fan på) skriva räkningar, ta långpromenad och äta en rejäl frukost.
sen väntar en heldag med karln, kolla/köpa inredning. mer sugen har man ju faktiskt varit!
men äsch det blir kul, nu ska jag bara försöka slita mig från datan
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0