nedräkning?

idag fick vi veta att vi får lägenheten runt den 15/16 december.
åh vad jag längtar! fast ändå inte, liksom lämna sin största trygghet?
så imorgon ska vi handla golv, sen blir det väl ikea nästa vecka eller så och handla lite inredning!
sen ska vi även köpa kakel&bänkskiva och tapeter. ojojo..
men men! nu är jag hemma iaf och försov mig imorse, klant?
och imorgon kväll ska vi på "jobbet" ut och äta och ta en öl eller två, mysigt.
fast vi ska flytta snart så sitter jag och klämmer på en super snygg väska från modekungen, som jag är typ en mm ifrån att klicka hem.. typ en julklapp till mig själv?
får väl se! men nu ska jag fortsätta glutta hem inredning och äta en lussebulle!
MUMS
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0