bitterfitta

nog med att jag är på världens sämsta humör idag
så vill jag bara sova bort hela dagen, och har en grym ångest över att jobba imorgon och att i princip har hela helgen varit skit.
nåja, igår tvingade jag tillslut karln att gå upp och faktiskt åka med till farsta, trots hans bakis mående!
vi fick iaf med oss lite grejer, som ljusstakar, te burk och kaffe glasburk och sånt dära. Behövligt!
vi hade även planer på att vi skulle åkt runt idag också, men NEJ så vart det ju inte heller.
så ska ringa mami om hon har lust o köra mig snabbt fram och tillbaka till jysk, så man kan bocka av lite skit av novembers införskaffning till lägenheten.
Sen ska jag beställa mina fina nattduksbord och lampor samt min vardagsrumsmatta idag, så är även det klart!
och tur nog fyller man år snart!
och ska sälja lite stuff i veckan, moneymoneymoney

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0