min helg

jag fyller år nästa vecka och då har JAG bestämt över mig och karln,
att det inte ska finnas ett endaste jobb inplanerat den helgen.
just för att vi ska få egentid och faktiskt åka runt i butiker och kolla inredning m.m utan att känna någon press och bara kunna vara.
så den helgen blir det iaf att köpa en kaffemaskin, micro och nya tallrikar.
sen den här veckan på onsdag kommer det ju en man hit och kollar på våra skivor ifall han är intresserad.
så jag hoppas på det, för då kan jag beställa hem mina inredningssaker utan att ha ångest.
fast ångest lär jag väl inte få, men det är ju roligare om man får lite för det
nu ropar mami att det är kaffe dags!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0