my immortal

hejsan svejsan!
nu har jag långhelg och om det känns bra? som fan
förutom så har jag halkbanan imorgon bitti, lite surt. menmen
efter det blir det hem och baka för sen kommer lite folk hem till oss och firar min man
så massa bakelser och presenter väntar
förutom det så har jag beställt ett par snygga jeans till mig och en halsduk och en vinterjacka till min mor.
tänk vad grejer kan göra en glad, men dom sakerna blir mina på fredag! woop
och på lördag väntar en FET utgång,för att fira karln på riktigt, så vi blir 12pers som ska ut o äta tapas och dricka öl!
min fina linda ska även med! underbart och syster&hennes karl
allt känns bra just nu! förutom att efter helgen så får man leva fattigt tills lönen trillar in...
nu ska jag iaf tända lite ljus och hoppa i duschen och invänta en svettig pojkvän som kommer hem från sin thaiträning, sen mysa ner i sängen och ladda för morgondagen

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0