ozzy

ligger i sängen helt död och lyssnar på lite ozzy
var på marknaden idag med min madre och sen hem och sen till karln och har varit där tills nu,
så wilma fått busa av sig ordentligt och är helt däckad och karln är hos sin polare
så jag ska passa på att ta ett varm bad med en kall cider och bara njuta och sen bädda ner mig i sängen och kolla på La gigolo, typ
imorgon är det typ inget inplanerat förutom att jag och karln ska på en visning
mys
men puss
ps. nu längtar jag lite till nästa vecka, karln fyller år vilket alltid är trevligt
massa firande och sånt och sen få träffa linda, min linda.
ser en toppen vecka framför mig
och en godisskål mitt framför näsan
puss igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0