working girl

fast jag är ledig så älskar jag att ha saker att göra
gå upp i en bra tid och vara effektiv, visst är det skönt att sova ut men det slutar oftast i huvudvärk.
idag har jag ifall varit ute och busat med wilma ett bra tag, sen rensade jag ut förrådet och sen fick jag tvinga hit karln innan jobbet för att hjälpa mig att slänga massa skräp.
sen så har jag hämtat ut ett paket till mamma och varit med ute med wilma och NU ligger och slappar framför tv:n med massa ljus.
så mysigt, vid halv 8 så måste jag röra mig till maxi och handla godis och snus
till idol och entourage! grymt en cider ska jag även unna mig ikväll
och imorgon ska jag upp tidigt och städa karlns bil!

men nu vänner
puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0