kissemissen

igår när mamma hade hämtat mig, så kommer vi in
wilma rusar in i vardagsrummet och vart helt galen, först när vi kommer in så skriker mamma:
JENNY DET ÄR EN KATTJÄVEL i vardagsrummet hahaha
och så var det! en söt liten grå katt som hade smygit sig in hit via balkongen, lustigt värre
så ropade på grannen så kom han o hämtade den lilla bus grabben
sen trillade karln in ett tag senare på fyllan och villan haha, söt var han
och nu lagar jag hasselbackspotatis och mamma har gjort en FET köttbit, mums
så nu mat och glo en film, skön söndag
imorgon, jobb igen, löning om sisådär typ 2 veckor och nån dag, fattar dock inte hur jag ska klara mig pengarmässigt
hehehe
LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0