regn o snusk

nu är det riktig höst ute, lite mysigt faktiskt
kom hem från jobbet för ett tag sen, som vanligt:)
så har varit ute med wilma och skrivit en lista om allt som ska handlas, jag och karln ska iväg strax och storhandla mat hit hem. duktig dotter och svärson
sen ska han laga något spännande, får man se vad det blir!
sen efter det ska jag betala mina räkningar, jippi.. men så är det!
ledig imorgon vilket troligtvis kommer resultera i en vända till skärholmen eller stan
på fredag blir det tjejkväll här hemma med mami och jovana. om mamma inte jobbar förståss
sen på lördag ska jag till stallet på morgonen, första gången på jag vet inte hur länge.
känns lite ovant, men mysigt att gosa med djuren!
men nej nu ska jag slänga upp håret i en knut och börja fixa mig och röra mig ner till karln
puss o hej


gamla goda tider


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0