run

even if you cannot hear my voice
I'll be right beside you, dear.

I torsdags var jag, karln och mami på bio och såg Jägarna 2, grymt bra film!
och igår var det jobb, sen hem och handla lite sen åkte jag till karln med wilma,
där jag lagade wok till hela konkaronken, och sen vart det idol och spela ufc med karln hela kvällen
mysigt värre
nu är jag hemma och umgicks med henne lite innan hon drog till jobbet,
igår fick vi även vårat paket från h&m, ap nöjda var vi.

Idag blir det bara slappa här hemma och ev.träffa julia en stund
men det får vi se, annars är det hämt mat och sex and the city som gäller
sen mot kvällen kommer min man hit, min fina man
men nu ska jag duscha
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0