självklart

kom hem från jobbet för ett tag sen, som vanligt. och har varit ute på en prommis med wilma
nu ska jag börja laga något att käka, då det bara blir jag. får se vad man hittar på då!
annars är jag trött och har ont i min tand, tur nog ska jag till tandis imorgon, igen.
denna gång kan jag dock inte försova mig!
och sen så vill jag att min lön ska trilla in, så jag kan köpa en höst jacka och ett till par skor
woho!
efter maten ska jag rensa i min garderob, har fortfarande oanvända grejer från london, GALET
men nu kurrar magen
och slutet på nästa månad sticker jag och min karl till kalmar för att hälsa på min linda!
mycket gott väntar framöver
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0