bagarmossen

imorse gick vi upp tidigt igen, då karln somnade vid 7 igår kväll så var han lagom pigg imorse och väckte mig..
jag var dock inte lika glad för det..menmen
idag fick vi hem våran fiina soffa, sitter som en smäck! och så köpte vi även en "pall"med förvaring till hallen.
ruggigt snyggt
sen var vi hos mami och åt middag, tråkigt nog varade inte det så länge.
då jag insåg att wilma slitit bort ett par stygn och fick tokspel, så ringde till bagarmossen djursjukhus och fick åka dit.. men det gick bra
nu är vi hemma igen och slappar i soffan framför tv:n, imorgon är jag ledig fram till klockan 6 på kvällen. då börjar mitt pass.. inte så jätte pepp på det! om ett tag lär karln komma hem som är på hockey, men puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0