bit för bit

nu är jag i princip helt frisk och om det är skönt?
igår var vi iaf och kollade kakel hos min syster&hennes kille, och fick kaklet av dom!
super fint och inte nog med det så ska dom kakla åt oss också!
toppen
det är underbart nu när man ser förändringarna i lägenheten, hur det går framåt.
nu är målaren(jockes kompis) där, han ska jobba hela den här helgen och nästa!
åååh, så fint allting kommer bli!
Det kliar verkligen i fingarna att få plocka ut allt i lådorna, och få fylla ut lägenheten till ett hem.
Allt som fattas nu till lägenheten är mina sängbord jag suktat på och beslutat att beställa hem dem till mig&karln!
så dom kommer att komma när allt är klart, perfekt!
nu ska jag försöka få tag i karln och höra vilken tid han kommer, så jag vet när jag ska börja med min lördags middag, då jag ätit så dålig dem senaste dagarna!
PUSS på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0