hey kid

04.45 ringde min klocka imorse, underbart..
så det var bara att pallra sig upp, fixa sig och åka till jobbet.
lagom skönt, nu är jag iaf hemma och har varit ute med wilma och tagit ett varm bad
imorgon är jag ledig, men måste dessvärre utföra lite ärende, som banken och ungdomsmottagningen..
jaja, och i helgen väntar jobb, 04.45 kommer min klocka att ringa lör&sön och så ser det ut resten av den veckan också, inget ledigt.
nu ska jag iaf vila en liten liten stund innan min karl hämtar mig
puss o hej


Kommentarer
Postat av: Daniella - LOTTAR UT 8 SUIT OF SWEDEN!

Var gärna med i min tävling där du har chansen att vinna en Suit of Sweden! Tävlingen avslutas den 10 februari, passa på att vara med nu. För mer information, klicka dig in här:



http://daniellaevelina.blogg.se/2012/january/tavling-lottar-ut-8-stycken-suit-of-sweden.html#comment

2012-01-19 @ 19:18:28
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0