shopping!

idag har vi haft fullt upp, var uppe vid 7 och sen så fixade vi oss bara snabbt sen åkte vi till min syster där vi hjälpte henne och hennes man att flytta/städa. gick jätte bra och deras nya lägenhet är super fin!
nu längtar jag som en tok efter att lilla nomi ska komma ut, MOSTER VÄÄNTAR!!!
sen så vart det shopping i skärholmen med karln, jag fick med mig ett par as snygga jeans, några toppar och underkläder och ljus. och karln fick ett par as schyssta träningsskor av mig, så nu är vi båda nöjda!
och imorgon har vi en full späckad dag också, vi ska hämta våran nya soffa! efterlängtat
och sen blir det midag hos min mami<3
men nu ska vi dra igång med film och bara mysa
puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0